wtorek, 28 czerwca 2016

" Alicja i lustro zombi " - Gena Showalter



Tytuł: " Alicja i lustro zombi "
Tytuł oryginalny: " Alice Throught the Zombie Glass "
Autor: Gena Showalter
Seria: Kroniki Białego Królika
Wydawnictwo: Mira
Ilość stron: 448 

Chyba nie muszę Wam mówić jak nie mogłam doczekać się tej książki? Po przeczytaniu pierwszego tomu od razu chciałam sięgnąć po następną! Ale... No właśnie, ALE nie miałam na nią czasu :( Ta seria była moją ulubioną, do czasu kiedy nie podbiły jej " Dary Anioła " Cassandry Clare. Teraz może opowiem więcej o książce? xD

 W tej części Alicja spotyka się z następnymi kłopotami. Zombi zaczynają jej nie atakować... Uważają ją jakby była.... jedną z nich. 
Główna bohaterka zaczyna widzieć coś odmiennego w swoim odbiciu lustra. Zauważa czarne sińce w różnych miejscach. W pewnym momencie odbicie nie " współpracuje" z nią. Robi zupełnie i inne rzeczy.

 Ali widzi następne erotyczne wizje...,ale z kimś innym niż poprzednio. Kim on jest? Dowiecie się jak przeczytacie :) Przez wizje związek Jej i Cole'a zaczyna się rozpadać... Cole boi się odtrącenia. Poprzednie wizje się sprawdzały, a dlaczego ta ma się nie sprawdzić? Może będzie miała inne znaczenie? Może nie dopuszczą do tej wizji? Może związek Ali i Cole'a jest skazany na zagładę?

Nie będę się rozpisywać jak poprzednio, by nie odbierać Wam frajdy z czytania :) Mam nadzieję, że nie wystąpiły tutaj spoilery. Ocena będzie taka jak poprzednio, bo obie książki były świetne!! ;D 

Bardzo polecam tą książkę!
Ocena: 


~ Clary & Allie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz