poniedziałek, 18 lipca 2016

" Niezgodna " - Veronica Roth

Tytuł: " Niezgodna "
Tytuł oryginalny: " Divergent "
Autor: Veronica Roth
Seria: Trylogia Niezgodna
Wydawnictwo: Amber
Ilość stron: 332

Beatrice dokonuje wyboru który, zaskakuje wszystkich bez wyjątku, nawet ją samą. Opuszcza Altruizm aby stać się nową Tris, twardą Nieustraszoną. Aby jednak była pewna, że do nich należy musi przejść brutalne szkolenie, które dowiedzie jej nieustraszoności. Musi pozbyć się swoich największych lęków i stawić im czoło podczas symulacji. Od pierwszego wejrzenia czuje się zakochana w jednym ze swoich trenerów - Cztery. Musi bacznie strzec swej tajemnicy, bo wyjawienie jej komuś grozi wyjawieniu jej wszystkim Nieustraszonym. Musi również bardzo mocno strzec swojej tajemnicy bo wyjawienie jej w " niewłaściwe ręce " grozi śmiercią.

Czy Cztery odwzajemni jej miłość?
Czy nikt się nie dowie o jej tajemnicy?

Ocena ( Aby wciągnąć się w tą książkę potrzebowałam 100 stron - to bardzo dużo, znacznie więcej od pozostałych części, bardziej zainteresowałam się kiedy byłam u mojej siostry na feriach - ona się uczyła, a ja nie miałam nic innego do roboty, dlatego dalej zaczęłam ją czytać, lecz potem byłam ją niezmiernie zachwycona ) :


Niestety mały minus jest ^^
~ Clallie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz