wtorek, 26 lipca 2016

" Zbuntowana " - Veronica Roth

Tytuł: " Zbuntowana "
Tytuł oryginalny: " Insurgent "
Autor: Veronica Roth
Seria: Niezgodna
Wydawnictwo: Amber
Ilość stron: 366

Książka podoba mi się średnio :/ Według mnie jest o wiele gorsza od Niezgodnej. Ale za to bardzo podoba mi się ta okładka :)  Czy to nie drzewo Serdeczności? Bardzo możliwe, bo ta frakcja odegrała tam dosyć ważną rolę.

Tris, którą mieliśmy przyjemność poznać w Niezgodnej odeszła w zapomnienie, ponieważ dziewczyna, która pojawia się na kartach Zbuntowanej to zupełnie inna osoba. Poprzednia Tris była silna i nieugięta, ta natomiast jest słaba i lekkomyślna. Nie podobała mi się ta zmiana ani trochę.

Po wydarzeniach opisanych w Niezgodnej Tris oraz jej rodzina i przyjaciele uciekają do Serdeczności, by tam ukryć się przed Erudytami i Nieustraszonymi. Główna bohaterka, aby zapomnieć o matce (SPOILER!), o jej dawnym życiu, które spędziła w swojej frakcji ścina włosy. ( Osobiście nie podobała mi się ta akcja z włosami w ogóle, ale to w ogóle. Tamta Tris była lepsza :( )

Dziewczyna ( tak jak mówiłam na początku) bardzo się zmieniła. Nie jest już odważna i nieustraszona. Zamiast tego jest słaba... 

Czy ktoś przeciwstawi się Erudytom i Nieustraszonym? Czy w końcu życie bohaterki będzie normalne? CZy prawdziwa odważna Tris powróci?

Tego dowiecie się czytając tę książkę :)
Ocena:


Tak jak mówiłam, książka nie zrobiła na mnie takiego wrażenia jak poprzednia część.

Mimo wszystko to jest moja ocena, Wam może ta książka się bardzo spodobać, a nawet zostać ulubioną :)
Więc gorąco zapraszam do przeczytania tej książki! :D
~ Clallie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz